دسته‌ها
آرشیو خبری

نشست خبری قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مازندران

نشست خبری سید علی سیدی تاجی-قائم مقام دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان مازندران با محوریت تشکیل پیشگامان اقتصاد مقاومتی در شهرستان پایلوت استان مازندران برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه )منبع: خزرنما

سید علی سیدی تاجی-قائم مقام دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان مازندران در نشست خبری کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه این جبهه حزب و سهم خواه نیست بلکه به صورت خودجوش برای تحقق منویات رهبری درحال فعالیت است، اظهار کرد: در این جبهه مردمی به دنبال قطع دستان مافیای قدرت در حوزه های اقتصادی هستیم.

به گزارش شبستان ،‌وی با بیان اینکه درصدد پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، افزود: اولین گام کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی حضور در جبهه اقتصاد مقاومتی است.

سیدی با بیان اینکه کابینه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۶ که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را در چهل سالگی انقلاب اسلامی مطرح نمودند استارت خورد و به صورت عملیاتی از سال ۱۳۹۷ تا کنون درحال فعالیت است، بیان کرد: مدل جبهه مردمی یک مدل اسلامی است و در صدد آن هستیم این مدل در دنیا معرفی شود.

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد طی سالیان متوالی از سوی رهبری سرلوحه امور مطرح شده و مدیران در این حوزه اقدامات عملیاتی انجام ندادند و مردم با این مشکلات متعدد در بخش اقتصاد مواجه اند، گفت: فعالیت این کابینه براساس قانون اساسی با شاخص انتفاع همه مردم در کل کشور و سراسر استان مازندران فعال خواهد شد.

سیدی با بیان اینکه امروز در بخش اقتصاد دچار مافیای اقتصادی محض هستیم و مسئولین کمتر در مواجه با این اقتصاد قد علم کردند، گفت: امید است اقتصاد مردم محور را رقم بزنیم و اداره امور اقتصادی به دست مردم سپرده شود.

وی از تشکیل کابینه های مشورتی در نکا، گلوگاه، بهشهر و محمودآباد خبر داد و یاد آورشد: مردم از طریق مراجعه به سامانه https://prsiran.ir/about می توانند عضو این تعاونی ها شوند.

قائم مقام دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان مازندران از تشکیل ۳۱تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی در ذیل این کابینه در هر شهرستان استان مازندران خبر داد تا مردم  از طریق این تعاونی ها وارد حوزه اقتصادی شوند، یادآورشد: یکی از این تعاونی ها تعاونی مصرف است و در ذیل این تعاونی مصرف فروشگاه هایی ایجاد می شود.

سیدی با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت این کابینه در حوزه اقتصاد مقاومتی به ایجاد اشتغال برای جوانان اختصاص دارد، خاطرنشان شد: یارانه ها و سهام عدالت را در این تعاونی ها به حقیقت نزدیک خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه تلاش داریم خیرخواهانه و در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و به نفع مردم حرکت کنیم، گفت: اقلام تعاونی های پیشگامان اقتصاد مقاومتی با سود یک تا چهار درصد عرضه می شود.

سیدی با بیان اینکه فروشگاه های اقتصاد مقاومتی استان اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می شوند، تاکید کرد: عرضه و فروش محصولات کشاورزی، باغی و شیلات را پیگیریم.

وی بیان کرد: در گام اول برای ایجاد این تعاونی ها۷۰هزار سهم را به نام مردم انتقال خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *