دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد بهشهر

نشست خبری”محمد علی اصل سعیدی پور” مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد بهشهر به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

مدیرکل بندرامیرآباد در آخرین روز از هفته دولت با حضور در جمع خبرنگاران به بیان عملکرد و دستاوردهای یکسال گذشته این بندر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ؛ محمدعلی اصل سعیدی پور در آغاز نشست خبری با اصحاب رسانه دقایقی را به تبیین  دستاوردها و موفقیت های این بندر ، در یکسال گذشته از قبیل افزایش میزان عملیات تخلیه و بارگیری ، رشد سرمایه گذاری و رتبه نخست بندرامیرآباد در مراودات کالا در میان بنادر شمالی پرداخت.

وی همچنین عملکرد توسعه ای و زیرساختی بندر امیرآباد را با جذب بالای اعتبار سازمانی در یک سال گذشته جهت اجرای  طرح های عمرانی و زیربنایی مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرکل بندرامیرآباد همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از عوامل اصلی موفقیت بنادر عنوان و بر حضور کارخانه ها و سرمایه گذارانی که برای کالاهای مراوده ای در بندر ارزش افزوده ایجاد می کنند تأکید کرد.

سعیدی پور در ادامه گفت در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور حسینی پور استاندار  مازندران بیش از هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال از پروژه های سرمایه گذاری و زیرساختی بندر امیرآباد افتتاح و کلنگ زنی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد همچنین راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر با تردد ۹ فروند کشتی و ۶۰۰ کانتینر  در گام اول را یک فرصت اقتصادی و تجاری بی‌سابقه جهت کاهش هزینه‌ها ، زمان خدمت‌رسانی و تحقق تقاضای همیشگی برخی از صاحبان کالا مبنی بر ارائه خدمات کانتینری در بنادر شمالی توصیف و ابراز امیدواری کرد با تداوم فعالیت‌های این خطوط منظم کشتیرانی عملیات کانتینری در بنادر شمالی کشور رونق یابد.

وی در پایان به اسکله رو _ رو ریلی بندرامیرآباد نیز اشاره کرد و یادآور شد با توجه به نوسان تراز آب دریای خزر ، نیاز فنی مبرم به بازطراحی این اسکله وجود داشت ، که  امیدواریم در آینده ای نه چندان دور به بهره‌برداری برسد. 

سعیدی پور پس از سخنان خود در تبیین عملکرد بندرامیرآباد در یکسال گذشته ، به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف تخصصی دریایی و بندری ، اقتصادی ،  اجتماعی و عمرانی پاسخ داد.

گفتنی است محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به ارتباط و تعامل دو سویه با رسانه ها تاکید دارد و در این راستا   به غیر از پذیرفتن درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران تصویری و نوشتاری در زمان های مختلف ، دومین نشست خبری خود را با اصحاب رسانه در سال جاری برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *