دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

ملاقات مردمی در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران 

پس از افتتاح دفتر نمایندگی استانداری مازندران (دفتر غرب) در نوشهر ، نخستین ملاقات مردمی تعدادی از مدیران استان و غرب مازندران در محل این دفتر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری انجام شد . اهالی غرب مازندران در روز سه شنبه برای بیان مشکلات خود در این دفتر نمایندگی حضور پیدا کردند و چهره به چهره درخواست‌هایشان را بدون واسطه با مسؤولان در میان گذاشتند. این دفتر روزهای سه شنبه پذیرای مردم غرب مازندران است.

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس

در راستای برنامه های نماینده عالی دولت در استان با هدف تسریع در رسیدگی به مسائل، مشکلات، درخواست ها و دریافت پیشنهادهای مردم غرب استان مازندران؛ برنامه ملاقات عمومی روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با استقبال مردم در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد. ‎

با هدف تسریع در رسیدگی به مسائل، مشکلات، درخواست ها و دریافت پیشنهادهای مردم غرب استان مازندران؛ برنامه ملاقات عمومی روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با استقبال مردم در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد.

در این دیدار چهره به چهره که فرماندار نوشهر، برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، مردم به بیان مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است، در راستای برنامه های نماینده عالی دولت در استان مبنی بر کاهش فاصله مسئولین با مردم و تسهیل مراجعات اداری و پیشبرد امور مردم، دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان افتتاح گردید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن بررسی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در جهت رسیدگی به مطالبات مردم، صادر نمودند.

در این دیدار مردمی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، دفترفنی غرب استان مازندران، فرماندار شهرستان نوشهر و مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت توزیع غرب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، محیط زیست، بهزیستی، راه و شهرسازی و… نیز حاضر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *