دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم معارفه “مرتضی بربسته ” سرپرست شهرداری ساری

مراسم معارفه مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری با حضور سید حسین یوسفی نایب رئیس شورا، سید رحمان میرشجاعی ، سبحان بخشی و علی عاشقان ، سید حسن احمدی، سید ذوالفقار شریفی ، سید افشین راسخ و حسین وریجی اعضای شورای اسلامی شهر ساری به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری ساری برگزار شد.

عکاس(مهدی صفری) منبع: خزرنما

در ابتدای این جلسه سید حسین یوسفی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با عنوان اینکه شایسته بود مراسم تکریم برای آقای محمد حسین قبادی برگزار می شد خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات آقای قبادی تقدیر نمایم لذا جایگاه واقعی شورای شهر نظارت است هرچند این ما هستیم که در برابر شهروندان پاسخگو باشیم.  وی افزود : کارشناسان درآمد و شهرسازی برای ارباب رجوع باید احترام زیادی قائل باشند که این مهم مطالبه جدی ما از سرپرست شهرداری ساری است. وی گفت : ایجاد رضایتمندی در بین کارکنان و پرداخت حقوق به موقع کارکنان شهرداری ساری دغدغه جدی همه اعضای شورای شهر است که می بایست به این مهم توجه جدی گردد .

 سبحان بخشی عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه به اعضای شورای شهر حق بدهید در مرحله استیضاح خیلی از حرف ها را نزنیم و از استیضاح واقعا ناراحت می شویم ، وی خاطرنشان کرد: از سرپرست شهرداری ساری تقاضا دارم از ظرفیت آقای قبادی و سایر مدیران شهرداری ساری استفاده کنند و احترام ها را در شهرداری نهادینه کنیم .

 سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این  جلسه گفت: به آقای بربسته تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به آرمان های نظام و انقلاب و کارکنان شهرداری وفادار باشند. وی ادامه داد : از سرپرست شهرداری ساری انتظار داریم همه جریان های سیاسی شهر و استان را در کنار خود قرار دهد و آبروی از دست رفته شورا‌ و شهرداری را احیا کند.

حسین وریجی عضو شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این جلسه گفت: به آقای قبادی خداقوت می گویم و خدمت آقای بربسته تبریک عرض می نمایم، خاطرنشان کرد: بیست روز تمام وقت شورا را برای استیضاح گرفتیم واقعا جای تأسف دارد.

سید ذوالفقار شریفی عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با عنوان اینکه، براساس قانون شورا تشخیص می دهد چه کسی نفر اول باشد یا نباشد لذا اگر نفر اول حواسش به کارهایش باشد ما هم از چنین شهرداری حمایت می کنیم که پاسخگویی شبانه روزی از ویژگی های آقای بربسته است .

مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری با عنوان اینکه از تلاش های شبانه روزی محمد حسین قبادی شهردار ساری تقدیر می کنم ، خاطرنشان کرد : از حسن اعتماد اعضای شورای شهر نسبت به اینجانب تشکر می نمایم لذا همه تلاشم را به کار میگیرم تا به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده اعضای شورای شهر جامعه عمل بپوشانم.

 وی ادامه داد: در حد بضاعت و توان خودم برای منطقه سه انجام وظیفه کردم انشاالله برای کل شهر هم برنامه های قابل توجهی دارم .

لازم بذکر است پرویز شعبانی ریاست شورای اسلامی شهر ساری به دلیل کسالت احوال در جلسه حاضر نبود و با ارسال پیامی انتخاب مرتضی بربسته به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان را به وی تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *