دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی شهر آمل

 مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای حادثه تروریستی شهرستان هزارسنگر آمل، شهیدان «هادی چاکسری» و «علی فاضلی» عصر امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور، انقلابی و مومن برگزار شد.

عکاسان(بهروز خسروی ) خبرگزاری میزان و(سمانه قلی پور) بلاغ مازندران

پیکر این شهیدان با حضور گسترده مردم و مسئولین تا آرامگاه ابدی‌شان در امامزاده ابراهیم (ع) تشییع و در جوار شهدا خاکسپاری شد.

«هادی چاکسری» و «علی فاضلی» شامگاه پنج‌شنبه در حمله تروریستی بر اثر اصابت گلوله در خیابان امام خمینی آمل به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر شهیدان علی فاضلی و هادی چاکسری از شهدای حادثه تروریستی آمل با حضور انقلابی مردم دیار هزارسنگر تشییع شد.

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی آمل زیر آسمان بارانی بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا، پیکر شهیدان هادی چاکسری و علی فاضلی، در میان حزن و اندوه خانواده ها، مسئولان استانی و نوحه خوانی و سینه زنی مردم هزار سنگر از میدان قائم تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) آمل تشییع شد.

شرکت کنندگان در آیین تشییع با سردادن شعارهایی حادثه تروریستی پنجم آبان ماه آمل را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران شدند.

هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، از نیروهای بسیج مردمی بودند که شامگاه پنج شنبه پنجم آبان در حمله تروریستی در شهر آمل به شهادت رسیدند.

مردم ولایتمدار آمل زیر آسمان بارانی این شهر با شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست”، “این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده”، “لبیک یا مهدی، لبیک یا حسین”، “مرگ بر فتنه گر” و “مرگ بر منافق”  پیکر این ۲ شهید را بدرقه کردند.

مردم آمل در صحن حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) نماز میت را به امامت امام جمعه این شهر بر پیکر این ۲ شهید حادثه ترویستی اقامه کردند و سپس پیکر شهدا در جوار این امامزاده عظم الشان به خاک سپرده شد. 

 روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بامداد جمعه با تسلیت شهادت ۲ جوان آملی در حمله تروریستی با اظهار اینکه این اتفاق ساعت ۲۰ پنج شنبه در خیابان امام خمینی (ره) رخ می‌دهد، افزود: فرد مسلح در فاصله کوتاهی ۲ جوان متدین، انقلابی و بسیجی را مظلومانه به شهادت می‌رساند.

وی ادامه داد: یکی از این جوانان که هشت ماه نامزد کرده بود مقابل دیدگان همسرش مظلومانه به شهادت می‌رسد و قطعاً این اتفاقات که در کشور رخ می‌دهد بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی نقش سرویس‌های امنیتی خارج از کشور به ویژه سازمان سیاه را در وقوع این حوادث مشهود دانست و گفت: فرد تروریست یک نفر بوده و دستگاه‌های امنیتی به دقت در حال شناسایی و دستگیری وی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *