دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از مددکاران اجتماعی بهزیستی مازندران

آیین تجلیل از مددکاران اجتماعی بهزیستی مازندران به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز مددکار با حضور دکتر روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، دکتر رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری  معاونین و کارکنان بهزیستی مازندران برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز مددکار، گفت: امیرالمومنین علی (ع) بزرگترین مددکار عالم است که پشتیبان مظلومان و کمک کننده محرومان بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفان است، افزود: سازمان بهزیستی تبلور انقلاب اسلامی است که  در جهت کمک به مستضعفان و محرومان گام برمی دارد.
سلگی ضمن تشکر از مدیرکل بهزیستی مازندران و کارکنان ، ادامه داد: بهزیستی یکی از مهمترین سازمان های جمهوری اسلامی است که در حوزه های مختلف فعالیت می کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران با بیان اینکه مسوولان باید مددکار مردم باشند، گفت: مردم با مشکلاتی مواجه هستند که مسوولان باید با همه توان در جهت رفاه و آسایش مردم گام بردارند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

بهزیستی یکی از سازمان های مهم و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی است

دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز مددکار، گفت: امام علی (ع) بزرگ مددکار عالم است و مددکاران باید حضرت امیرالمومنین(ع) را الگوی خود قراردهند.
وی با بیان اینکه بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است، افزود: بهزیستی یکی از سازمان های مهم و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی است.
دکتر بریمانی بهزیستی را تنها سازمان تخصصی و حمایتی دولتی دانست و ادامه داد: 52 وظیفه بر عهده بهزیستی گذاشته شده است که رسیدگی به امور کودکان بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان کار و خیابان، زنان آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق، مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و … از جمله وظایف بهزیستی است.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مددکاران یکی از ستون های تخصصی سازمان بهزیستی هستند، گفت: مددکاران در الحاق اجتماعی افراد نقش بسزایی دارند و می توانند با آموزش های لازم در جهت توانمندسازی آنان گام های اساسی بردارند.
وی مددکاری را علم دانشگاهی دانست و افزود: مددکار اجتماعی باید صلاحیت علمی لازم را داشته باشد و اصول و فنون مددکاری اجتماعی را بداند تا فرآیند مددکاری اجتماعی دچار مشکل نشود.
گفتنی است؛ 300 مددکار در مراکز غیردولتی و 212 در مراکز دولتی بهزیستی مازندران فعالیت می کنند.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از مددکاران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *