دسته‌ها
آرشیو ورزشی

مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی مسابقات جهانی در ساری

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در مسابقات جهانی 2022 بلگراد صربستان با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علیپور، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، کلهر، معاون وزیر ورزش و جوانان، سلگی، معاون استاندار، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و برخی مدیران استانی برگزار شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: خزرنما

استاندار مازندران در مراسم تجلیل از قهرمانان مازنی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2022 صربستان: حسن یزدانی سردار ارزشی دفاع از میهن است که در کنار سایر قهرمانان در عرصه مسابقات بین المللی، اقتدار کشتی ما را برخ کشیدند و پرچم‌ جمهوری اسلامی را بالا بردند و راه اصیل شهدا را دنبال کردند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2022 صربستان با عنوان‌اینکه شهدای والامقام برای امنیت این مرز و بوم از جانشان گذشتند تا در عرصه ها و مسابقات بین المللی بتوانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم که جا دارد یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی بداریم، خاطرنشان کرد: یزدانی سردار ارزشی دفاع از میهن است که در کنار سایر قهرمانان در عرصه مسابقات بین المللی، پرچم‌ جمهوری اسلامی را بالا بردند و راه اصیل شهدا را دنبال کردند.

وی بابیان این که مازندران در همه حوزه ها با پوست و گوشت و استخوان وارد عرصه کشتی شده است که این افتخار بزرگی برای دیارعلویان است، ادامه داد: ورزش کشتی با مازندران عجین شده است.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: مازند ان علاوه بر کشتی در سایر رشته ها نیز همچون فوتبال ( همانند نساجی قائمشهر ) نیز افتخاراتی را کسب نمود که نشانگر این است که جوانان مازندران در تمام عرصه های مهم پرنشاط و با امید ظاهر می شوند.

حسینی پور یادآور شد: قهرمانان و پهلوانان استان مازندران همواره سرود پرافتخار جمهوری اسلامی را در دنیا طنین انداز کردند و کشتی مازندران به نمایندگی از کل ایران نایب قهرمان جهان شده است که جا دارد از خانواده این قهرمانان تقدیر کنیم که چنین فرزندانی را تقدیم جامعه نمودند.

وی گفت: نگاه ما این است که قهرمانان کشتی الگوی باطنی جوانان و نوجوانان هستند و اگر امروز می بینیم دشمنان ما تمام توان خودشان را بر توقف مسیر جمهوری اسلامی گذاشتند، برای این است که رویش های جمهوری اسلامی توسط این قهرمانان در دنیا طنین انداز شده است.

استاندار تصریح کرد: ضد انقلاب بداند جوانان ما امروز از قهرمانان کشتی الگو می گیرند و ما امروز پیامی برای نوجوانان و جوانان در استان داریم که دروازه های ورود به عرصه های بین المللی علمی و ورزشی مهیا است.

سیدمحمود حسینی پور اشاره کرد: اقدامات قابل توجهی برای تقویت زیرساخت های ورزشی مازندران صورت گرفته است و با ورود بخش خصوصی بزرگترین موزه بین المللی کشتی دنیا در جویبار احداث می شود تا ان شاء الله بتوانیم بحث گردشگری ورزشی را در جویبار راه بیندازیم.

وی بااشاره به این که توجه دولت به موضوع ورزش در مازندران یک رویکرد اساسی است، تاکید کرد: با دستور رئیس جمهور استادیوم شهید وطنی قائمشهر ۴ ماهه آماده بهره برداری شده است.

استاندار با بیان این که نگاه به کشتی مازندران باید فرا استانی شود، افزود: ظرفیت های زیادی در کشتی مازندران هست و با حضور سرمایه گذاران ارتقای کشتی استان که سیاست جدی ماست باید به فرجام برسد.

گفتنی است؛ مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در مسابقات جهانی 2022 بلگراد صربستان با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علیپور، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، کلهر، معاون وزیر ورزش و جوانان، سلگی، معاون استاندار، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و برخی مدیران استانی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *