دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از قهرمانان شمشیرباز استان مازندران در نیمه شعبان

مراسم تجلیل از مربیان ،قهرمانان و مدال آوران شمشیرباز مازندران همزمان با شب میلاد حضرت مهدی عج به میزبانی هیأت شمشیربازی استان و با همت پایگاه مقاومت شهدای ۱۵ خرداد در سالن اجتماعات مسجد سالخورده ساری برگزار شد .

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

هم زمان با فرا رسیدن میلاد حضرت قائم( عج) و ایام شعبانیه، مراسم تجلیل از مربیان و قهرمانان شمشیرباز استان مازندران در سال ۱۴۰۱ به میزبانی هیأت شمشیربازی استان مازندران و با همت پایگاه مقاومت شهدای ۱۵ خرداد و امور فرهنگی و ورزشی مسجد سالخورده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت شمشیربازی استان مازندران؛گفتنی است، این مراسم تجلیل و قدردانی با حضور هادی لقمان پور معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ، سیدعلی علوی مدیر کل اداره منابع طبیعی استان، فلاحی مدیر کل تامین اجتماعی استان، عباد دلیری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری وجمعی از مدیران هیئت شمشیربازی استان و مسئولین هیئت های شمشیربازی شهرستان های استان و همچنین خانواده معظم شهدا و اهالی کوی ۱۵ خرداد برگزار شد.

در پایان این مراسم محمد پوریایی سرپرست هیأت شمشیربازی استان ضمن تقدیر و تشکر از همه مهمانان گرانقدر ، مربیان ، قهرمانان و خانواده های ورزشکار که در این مراسم شرکت نمودند اظهار داشتند که این هیأت در نظر دارد پایان هر سال این مراسم را برگزار نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *