دسته‌ها
آرشیو

تجلیل از برترینهای برنامه های اداره آموزش دوره متوسطه اول و دوم نظری مازندران

آیین تجلیل از برترین های طرح و برنامه های اداره آموزش دوره متوسطه اول و دوم نظری استان مازندران در سال تحصیلی ١۴٠١-١۴٠٠ در باشگاه فرهنگیان سآری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه)منبع:خزرنما

معاون آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های استانی و کشوری:

کشور ما رتبه پانزدهم “تولید علم” در جهان دارد

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های استانی و کشوری شامل “جشنواره استانی ادبیات بومی و محلی”، “جشنواره کشوری تجربه اثربخش مدیران و معاونان” و “جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی” با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه و مدیران ادارات شهرستانی، دانش‌آموزان و فرهنگیان منتخب برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران “مصطفی جعفری” در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیران، معلمان و دانش‌آموزان گفت: کشور ما طی سال‌های اخیر رشدی نمایان در حوزه تولید علم داشت و برابر آمار رسمی رتبه پانزدهم دنیا را به خود اختصاص دادیم و لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به تبیین دستاوردهای آموزش و پرورش استان گفت: در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است تولید محتوا و تبیین واقعیت‌ها بسیار اهمیت دارد به ویژه در شرایطی که دشمن به دنبال جعل واقعیت‌ها است.

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه گفت: حدود چهارصد اثر برای جشنواره استانی ادبیات بومی و محلی دریافت شد و  ۵۳۲ اثر به جشنواره تجربه اثربخش مدیران و معاونان ارسال شد و در جشنواره نوجوان خوارزمی نیز تمام جامعه دانش‌آموزی استان در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه یافتند و امروز از برگزیدگان کشوری قدردانی خواهد شد.

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران تاکیدکرد: یکی از برنامه‌های ما در دستگاه تعلیم و تربیت، برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی، فرهنگی و تشویق به مشارکت حداکثری دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در این جشنواره‌ها است.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان و منتخبان تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر به مدیران، معلمان و دانش‌آموزان برتر اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *