دسته‌ها
آرشیو خبری گیلان

مراسم افتتاح پیاده‌راه فرهنگی بندر کیاشهر گیلان

همزمان با هفته وحدت پیاده راه فرهنگی بندرکیاشهر با صرف اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 عکاس(ارسالی) منبع: پایگاه خبری دیار میرزا

طی مراسمی با حضور دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه محلات کم برخوردار کشور، معاون عمرانی استانداری گیلان، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آستانه اشرفیه، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهردار کیاشهر و جمعی از مسئولین شهرستانی دومین پیاده راه فرهنگی گیلان در بندر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار بندر کیاشهر در حاشیه برگزاری آئین افتتاحیه این پیاده راه فرهنگی و گردشگری در گفت و گو اختصاصی  با خبرنگار ما گفت: پیاده راه فرهنگی گردشگری بندر کیاشهر به عنوان دو مین پیاده راه فرهنگی و گردشگری استان گیلان است که به مساحت ۸ هزار متر مربع  و با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مرتضی عاطفی با بیان اینکه گام دوم شهرداری  اجرای گذر خوراک و المان های هویتی شهری است افزود :  عملیات اجرایی این پروژه ها و هم چنین پروژه  گذر فرهنگ و هنر در خیابان امام پس از ابلاغ مصوبه شورا  آغاز خواهد شد  تا کیاشهروندان بتوانند آز آن استفاده کنند.

گفتنی است در آئین افتتاحیه که نماینده مجلس ، معاون عمرانی استاندار ، فرماندار ، امام جمعه ، و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات و اعضای شورا حضور داشتند ، ابتدای این جشنواره با کرنی نوازی آغاز  و در طی مسیر آئین های مختلفی مانند بیان گوشه ای از نهضت جنگل ، اجرای موسیقی سنتی ، اجرای آئین نمایشی گروه تی تی ،نمایی از کار برداشت برنج، بازارچه سنتی ، اجرای ترانه کیاشهر توسط محمود فرضی پور ، استند آپ کمدی و اهدای جوایز  از برنامه های مفرح این آئین افتتاحیه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *