دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

محفل هنرهای تجسمی ویژه نیمه شعبان در حوزه هنری مازندران

شعبان، 12 بانوی هنرمند استان مازندران در رشته های نگارگری، نقاشی و تصویرسازی به خلق آثاری با موضوع « انتظار » پرداختند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

محفل هنرهای تجسمی با عنوان« تقدیم به او که خواهد آمد» به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت قائم آل محمد(ص) در نگارخانه سوره حوزه هنری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران،علیرضا پاکبین مسوول برگزاری این کارگاه تولیدی اظهار داشت: 12 بانوی هنرمند از شهرهای مختلف استان در رشته های نگارگری، نقاشی و تصویرسازی به ارائه آثاری با موضوع «انتظار» پرداختند.

وی تصریح کرد: بانوان هنرمند، از روزهای قبل فعالیت خود را آغاز کردند و امروز در واقع، روز پایانی و تکمیل آثار آنها بوده است.

این فعال هنری اظهار داشت: آثار تولید شده بزودی در فضای مجازی با همین عنوان در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

پاکبین ادامه داد: نمایشگاه میدانی تولیدات مذکور نیز در مناسبت های دیگر (به ویژه در هفته هنر انقلاب، فروردین 1402) برپا خواهد شد.

وی درباره انتخاب بانوان حاضر در کارگاه، گفت: این افراد برگزیده ای از هنرمندان فعال واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران هستند که براساس سنجش و ارزشیابی انجام شده، به این رویداد فرهنگی – هنری دعوت شده اند.

مسوول محفل هنری«تقدیم به او که خواهد آمد» با اشاره به پتانسیل های موجود در استان اعلام کرد: اگر در این زمینه و برای این برنامه فراخوان داده می شد، حضور گسترده تری از بانوان هنرهای تجسمی را شاهد بودیم اما محدودیت های موجود این امکان را فراهم نساخت و امیدواریم در آینده به چنین برنامه ای برسیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این محفل هنری از 12 بانوی هنرمند با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *