دسته‌ها
آرشیو خبری گرگان گلستان

مجمع انتخابات هیئت کشتی گلستان باحضور رئیس فدراسیون در گرگان

مجمع انتخابات هیئت کشتی استان گلستان با حضور “علیرضا دبیر” رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و مدیران، ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان استانی این رشته در گرگان برگزار شد.

عکاس( رامین بشرویه) منبع:خبرگزاری ایسنا

علیرضا دبیر در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان گلستان با بیان اینکه ۸۲.۵ درصد مدال‌های رقابت‌های المپیکی و جهانی برای کشور توسط کشتی‌گیران به دست آمده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، استان گلستان جزو ۱۰ استان برتر کشور در این ورزش بوده و قهرمانان صاحب نامی را در این رشته معرفی کرده است.

وی از اویس ملاح، رمضان خدر، حسن طهماسبی، داود قنبری و رضا سوخته‌سرایی به عنوان چهره‌های سرشناس کشتی استان گلستان در سطح کشور نام برد و ادامه داد: اگر مدیران شهری و استانی در گلستان پای کار آمده و در زمینه ساخت و ساز کمک کنند، قطعا در تجهیز به آنها کمک می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها در ترویج ورزش همگانی نقش بسیار تاثیرگذار دارند، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد کشتی‌گیران کشور از ۳۰ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته که اگر برنامه‌های تدوین شده محقق شود، این رقم به ۸۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

اهمیت کشتی در گلستان بسیار بالاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه در چند ماه گذشته فراخوان شرکت در انتخابات هیئت کشتی استان گلستان منتشر شد، تصریح کرد: پس از پایان زمان تعیین شده فقط یک نفر به عنوان نامزد شرکت در انتخابات مذکور مدارک خود را تحویل داد.

قاسمعلی برزمینی اهمیت ورزش کشتی در استان گلستان را بسیار بالا برشمرد و گفت: امیدواریم فرد منتخب و اعضای هیئت رئیسه با بهره‌مندی از علوم روز و ایده‌های نوین در استعدادیابی، قهرمان پروری و رشد و توسعه این ورزش مثمرثمر باشند.

به گزارش ایسنا، با رای اعضای مجمع “علی‌اکبر بصیری‌نیا” با ۲۴ رای به عنوان رئیس هیئت کشتی استان گلستان انتخاب شد و “محمدجواد ساوری، علی کابوسی و امیر یوسفی” به عنوان اعضای هیئت رئیسه و کمال فیروزی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

گفتنی است، رئیس فدراسیون کشتی و هیئت همراه پیش از شرکت در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان گلستان با “محمدرضا سیدالنگی” شهردار گرگان دیدار و پیرامون رشد و توسعه ورزش المپیکی کشتی بحث و تبادل نظر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *