



































مردم روستای دارابکلا شهرستان میاندورود در روز عاشورای حسینی با برپایی دستههای عزاداری و حضور گسترده در آیینهای سوگواری، در غم شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند و ارادت خود را به ساحت سیدالشهدا(ع) ابراز کردند.
عکاس(مهدی محبی پور) منبع: خبرگزاری ایرنا
