دسته‌ها
آرشیو گردشگری مازندران

طبیعت جاده یوش بخش بلده شهرستان نور

این روزها رویش انواع گونه‌های مختلف گیاهی در میان سبزه زاران طراوت خاصی به طبیعت جاده یوش به بلده مازندران داده است.این منطقه جزو مناطق حفاظت شده البرز مرکزی کَمربًن چالوس است.

عکاس(غلامرضاشمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس

52 دیدگاه دربارهٔ «طبیعت جاده یوش بخش بلده شهرستان نور»

لطفا با این تبلیغات طبیعت اون ناحیه رو به نابودی نکشانید . فقط زباله سهم طبیعت میشه . خواهش میکنم عکس از عیچ جا نذارید

شدیدا” موافقم. ملت ایران فرهنگ دریافت نکردن. مقصر نیستن.حکومت هیچ تلاشی برای فرهنگ سازی نکرده و صرفا” تبلیغ مذهبی کرده در این ۴۷ سال. لذا اول فرهنگ سازی بعد که فهمید طبیعت دقیقا” عین خونه خودشه اونوقت از این عکس ها بذارید.

اطراف تهران سمت لواسان از جاده سد لتیان از اونجام بکر تره اونجام خوبه ولی حیف که آدماس یکم نامهربونن

همون بلایی که سر کلاردشت و جاهای دیگر به نابودی میکشن هر کجا جاده زدن طبیعت اونجا رو از بین میبرن

معلومه بدجور از …. کینه داری.
اگه کمی مطالعات روانشناختی و ارتباط دین با رفتار در جوامع مختلف داشتی متوجه میشدی اتفاقا کاملا برعکس نظرت ، تو همه نمونه گیری های آماری ، مذهبی ها خیلی بیشتر به قوانین اجتماعی و هنجارهای جامعه منجمله بایسته علی حفظ محیط زیست پایبند هستند.

نه آقا درسته که همه مذهبی ها عین هم نیستن ولی شب تاسوعا نمونه شو دیدم نذری میداد آشغالشم میر یخت بهشون تذکر دادیم گفت به کسی ربطی نداره شب شهرداری سوپورش جمع میکنه حقوقشم حلال میشه‌

بزرگوار اینکه هرمشکلی پیش میاد پای حکومت ۵۰ ساله رو میکشید وسط باید خدمتتون عرض کنم بحث فرهنگ و گرایشات فرهنگی به دهه ها و قرن ها زمان وابسته هست درضمن در بحث دینی دین اسلام بیشترین توجهات رو به پاکیزگی شخصی و محیط زیست نسبت به ادیان دیگه داره
لطفا با خشم ناشی از مشکلات اقتصادی و مدنی که البته به جا هم هست تصمیم گیری نکنیم

سلام و ارادت
درود بر شما و کاملا با شما موافقم
چیزی که از بکر بودن منطقه نصیب اهالی منطقه میشه زباله و بی مبالاتی های برخی گردشگرنماها می باشد …

تو تهران مگه شما رعایت میکنید میان همینجور آشغال می‌ریزند شهرو به زباله دونی کشیدید!؟طبیعت احتیاج به فرهنگ داره که متاسفانه خیلیهاااا ندارن؟

سلام من خودم میرم تو را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که به این ترتیب در مورد نظر شما بخیر و خوابهای سلام تشکر کرده است

نباید عکس گذاشت این ها تبلیغی جهت تخریب منطقه میشه.بگذاریم بکر بمونه.واقعا ظلم به طبیعته در حال نابودیه‌ و همچنین ظلم به مردم محلی و بومی‌‌.

…دقیقا نباید جاهای بکر رو معرفی کرد…
… این مردم فرهنگ استفاده هیچ چیزی رو ندارن….

درخانواده ومحل ما که منطقه بسیارزیبایی هست به محله رسیدگی میکنند برای رضای خلق وخدابرعکس افرادی که از لحاظ مذهبی درسطح پایین یا پوچ هستند سرسبزیها وطبیعت زیبارو خراب کردن و اصلا احترامی به حق مردم وآب درخت گل قائل نیستند

عالی.‌مخصوصا گلهای رنگی لاله عشق است .جالب ودیدنی ازتوی ماشین قبلا دیدم. زیبایی طبیعت واقعالذت بخش ه.

منم موافقم، بیشتر توریست ها فرهنگ ندارن و از عمد موقع رفتن از اونجا زباله رو رها میکنن، واقعا تف به شرفشون

منطقه کجور هم مثل سایر مناطق کشور هست .
اصلا قضاوت نکنیم .
اون منطقه از نظر امکانات خیلی کم برخوردار هست .آسفالت خراب نبود امکانات درمان و تحصیل و نبود گاز و آب شرب بهداشتی

واقعا حیف میشه این طبیعت زیبا اگر بیفته دست بشر خرابکار چون طبیعت بکر تو ایران خیلی خیلی کم هستش و دست نخورده باشه لطفاً آدرس هم ندارید

آدم خودش باید آدم باشه، اینی که نباید آشغال را تو طبیعت ریخت کارسختی نیست و قابل درک برای همه هست غیر از اونی که کلاً تو زندگیش بی تفاوت و بی مسئولیت هست که براش واقعاً نمیشه کاری کرد

یعنی باید حکومت به مردم یاد بده اشغال زمین نریزند
برای این طرز فکر متاسفم که هر مشکلی که به فرد برمی گرده به حکومت نسبت داده میشه

سلام علیکم.
بنده با ورود گردش گر مخالف هستم .
چون طبیعت را به نابودی می‌کشند. وهمیشه مزاحمت ایجاد کرده اند.

سلام جاده یوش بلده بسیار زیبا و دلنشین هستش سکوت و طبیعت زیبای و آسمان صاف و آبی آن بسیار لذت بخش و چشم نواز می باشد ولی واقعا گردشگران با ریختن زباله و روشن کردن آتش باعث به گند کشیدن این طبیعت زیبا می شوند

تبلیغ نکنید بذارید دست نخورده باقی بمونه من چندین بار رفتم یوش و بلده واقعا بهشته

هر وقت کسی ،عکس تبلیغی انداخت ،مردم ودیگران انحا را به گند کشیدن وباعث طبیعت بکر ان شدن ،

این منطقه بزارید بکر بماندلطفا اینقدر تبلغ توریست نکنید چون جز نابودی طبیعت چیزی نصیب منطقه نمیشود ممنون

با سلام
ضمن احترام به طبیعت
با طبیعت انس بگیرد وبا آن خلوت کنید و لذت ببرید
همه چیز را به گردن این آن میاندازیم ما یکی از غنی ترین فرهنگ در دنیا داریم ، همه چیز به خودمان بستگی دارد

به تازگی گذرم به این جاده افتاد، چندین کمپ و گروه گردشگری دیدم که متاسفانه به جان طبیعت افتاده بودند و گل های کمیاب شقایق را می چیدند!!!!

مخالف اینگونه تبلیغ مناطق بکر ایران هستم چون پای مردم را باز می کنند و نابودی طبیعت را به همراه خواهد داشت
بهتر است قبلا فرهنگ سازی شود

عالیه همه مردم حق دارند از زیباییها استفاده کنند این خودخواهی هست فقط،خودمون بخواهیم استفاده کنیم

سلام اگر دوست دارید منطقه زیبایی مثل بلده ویوش سالم وپاک بمونه حسرت آلانشو نخورید تبلیغ. نکنیدوادرس ندین

الان همون منطقه اول ورودی جاده‌ای روستا در شده از پلاستیک آب معدنی و ظرف سس و شیشه نوشابه و پوست پفک و چیپس و هزار گند دیگه اصلأ یه درصد زیادی از این جمعیت این مملکت نمیدونم چی بهشون باید گفت که آشغال نریزن

سلام . منطقه دونا. آزاد کوه . گردنه های لابَشم و تُرکَ بَشم . روستاهای پیل .. نسن . الیکا . ترخانده . نیکنامده . اوز . اوزکلا . ناییه . پیژده . انگرو . از طرف جاده چالوس و از هراز شهر بَلدِه . و یوش نیما یوشییج . طبیعت خداوند عالم . بهشت گم شده هم نیست . خیلی بلدن خیلیا بلد نیستن . همه طبیعت زیبا رو دوست دارن . پس باید احترامش کنن . البت این منطقه همان جور که اواخر بهار و تابستان عالی داره . پاییز و زمستان سخت هم داره که باید تجربه کرد . ولی باهم بگوییم همه جای ایران سرای ما ایرانیان غیور با فهم و درک بالاست .

اینکه هر ایرانی از نقاط بکر و زیبا و البته شگفت انگیز کشورش مطلع باشه خیلی هم خوبه واگه بتونه در فصل مناسب برای گردش به منطقه سفر کنه چه بهتر، فقط کافیه به خودش زحمت بده زباله های خودشو رهانکنه و فرهنگشو حفظ کنه ،

نظافت نشانه دین داریه ،،،،،هر دینی که باشه.

سلام من دوهفته پیش کمربن بودم توکوه رفتم گردش کنم ولی آنقدر آشغال دیدم عوض لذت بردن از طبیعت مشغول آشغال جمع کردن شدم ۴۷ هفت سال یاد ندادن مرد ۴۷ ساله رایت نمکنه بچه این آقا چه میکنه پایین رود خانه کمربن چقدر آشغال توی زمین‌ها وکنار جاده ورودخانه تورا به خدا آدرس ندین من بچه شمال نیستم

نظافت نشانه ی ایمان است، اتفاقا اگر دولت های ایران بعضا ضد نبودند و دین رو تبلیغ می‌کردند به شدت فرهنگ کشور غنی می‌شد
و اتفاقا فرهنگ پاکیزگی در افراد دین‌دار واقعی بیشتر به چشم می‌خوره، چون وقتی به قوانین الهی احترام گذاشته بشه به طبیعت که هدیه الهی هم هست احترام گذاشته میشه
مثل فرهنگ درختکاری رهبر شهید که طبیعت رو رشد میده

بهتر بود چندتا عکس از انبوه زباله های رها شده میذاشتید که همه بدانند هموطنان غیور کشورمان بعداز استفاده از این مناطق چه اثری از خودشان باقی گذاشتن.واقعا خجالت آوره با طبیعت خدادادی چنین کاری کنند.ادعای متمدن و بافرهنگ بودنمان گوش فلک را کر کرد و دچار خود شیفتگی هستیم.

خوشا اون وقتا که مسافرتها با اسب وقاطر بود ،امروزه متاسفانه مردم با ماشینهای مدرن وشاسی بلند های آن چنانی از طبیعت استفاده میکنند وی نفر پشت سر اینا باید پسمانداشونو جمع کنه ،خلاصه که مردم فهیم و وظیفه شناس ندااااریم

جناب ناتری از این منطقه تبلیغ نکن از اینجا رو به کند می‌کشی روستای ما حوالی همینجاست با ساخت و ساز جاهای بکر از بین می‌ره برو همون ناتر

سلام واقعا این جاده ازپل زنگوله جاده چالس تادوآب جاده هرازسرزمین گمشده وطن ماایرانیان هست خصوصا ناحیه نوربنده ازجانبازان گم نامم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *