دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

شهرستان بابل مقصد نهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

استاندار مازندران در نهمین سفر شهرستانی خود با همراهی حجت الاسلام عابدی، امام جمعه بابلکنار، عزیز زاده گرجی، فرماندار شهرستان، کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولین رد شهرستان بابل حضور پیدا کرد.

عکاس(سید محمد هاشم نژاد) منبع: خزرنما

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در آغاز نهمین سفر شهرستانی به بابل با همراهی حجت الاسلام عابدی، امام جمعه بابلکنار، عزیز زاده گرجی، فرماندار شهرستان، کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولین در گلزار شهدای بخش بابلکنار حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با آرمان های گلگون کفنان انقلاب تجدید میثاق کرد ‎و در ادامه با حضور در منزل شهیدان محمد رضا و حمیدرضا عباس پور در روستای سیدکلا بخش بابل کنار با این مادر نمونه دوران دیدار و گفتگو کرد / گفتنی است نماینده عالی دولت در استان ضمن دیدار با خانواده شهیدان سرافراز عباس پور بر مزار این دو کبوتر خونین بال انقلاب حضور یافت و با آرمان های شهیدان والامقام تجدید عهد نمود. ‎

همچنین استناندار و همراهنش از واحد تولیدی مواد شوینده گل سنگ در شهرک صنعتی بابلکنار بازدید کردند و در جمع نمازگزاران جمعه بابلکنار سخنرانی کرد.

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران درجمع نمازگزاران جمعه بابلکنار با عنوان اینکه نهمین سفر شهرستانی که به بابل اختصاص داشت بدلیل گستردگی این شهرستان به سه قسمت تقسیم شد که در مرحله نخست، به سه بخش بابلکنار و بندپی شرقی و غربی اختصاص یافت و سفر به سایر بخش ها در مراحل بعدی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد : ظرفیت های اشتغال در مناطق روستایی مازندران بیشتر از مناطق شهری است که باید مسوولان امر برای شکوفایی این منابع خدادادی بکوشند و در این مناطق برای اشتغال پایدار اهتمام کنند.

وی بابیان این که خدمات جمهوری اسلامی به روستاهای مازندران در بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، ادامه داد : ۹۶ درصد روستاهای استان اکنون از نعمت گاز برخوردارند و سیاست قطعی دولت سیزدهم فعال کردن اقتصاد روستا و فعال کردن ظرفیت های روستایی برای تحقق مهاجرت معکوس است.

این مسئول اضافه کرد :توسعه جاده ها در روستاها یکی از موضوعات مهم است که اولویت ما محسوب می‌شود و تعریض جاده های روستایی در سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار با بیان اینکه توانمند سازی روستاهای بابل که قطب کشاورزی و دامپروری در استان است با جدیت در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزی اصولی برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد، افزود: امروز نیازمند این هستیم که جوانان ما باید کار را در دست خودشان بگیرند و احداث ۲۰ واحد دامداری ۱۰۰ راسی در راستای صنعتی کردن دامداری در بابلکنار در دستور کار قرار دارد.

حسینی پور، یادآور شد :فرماندار بابل می‌بایست با ایجاد قرارگاهی نسبت به فعال کردن جوانان در راستای ایجاد تولید و اشتغال در دو بخش کشاورزی و دامپروری اقدامات لازم را انجام دهد .

استاندار مازندران تاکید کرد :با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا توافق کردیم ۱۰۰ کیلومتر از راه های روستایی سه محور بابلکنار، بندپی شرقی و غربی آسفالت شود.

حسینی پور اضافه کرد: به طور حتم توسعه اقتصادی مازندران بدون همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست و در این راستا همراه کردن آحاد مردم برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باجدیت در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *