دسته‌ها
آرشیو

روز اول سفر مدیرعامل بیمه روستایی کشور به مازندران

نخستین روز از سفر 2 روزه بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به مازندران انجام شد.

عکاس(دریافتی) منبع : خزرنما

برنامه های روز اول سفر مدیرعامل بیمه روستائیان و عشایر کشور به مازندران به شرح زیر می باشد:
*حضور در فرمانداری سوادکوه

*حضور در جمع روستائیان روستای سنگ نیشت و اهدای حکم مستمری

*قرائت فاتحه بر سر مزار شهید مدافع حرم سردار عمادی

*دیدار و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی

*حضور در صدا و سیمای مازندران و ارائه گزارش و اعلام برنامه ها

سطوح درآمدی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور ۶۰ درصد افزایش یافت
مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اعلام کرد: امسال سطوح درآمدی افراد تحت پوشش ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت که این اتفاق مبارک در ۱۷ سال اخیر بی سابقه بوده است.

بیت الله برقراری که میهمان برنامه خبر شبکه استانی مازندران بود اظهار داشت: از عمر صندوق بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان کشور ۱۷ سال می گذرد، راه اندازی این صندوق که مولود نظام مقدس اسلامی محسوب می شود در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در سطوح درآمدی نداشت که حداکثر افزایش در سال های اخیر حدود ۲۰ درصد بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی افراد تحت پوشش و همچنین پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی مستمری بگیران در هیات امنا داده شده که در صورت تصویب در هیات امنا سازمان تامین اجتماعی و سازمان های تابعه تحول بزرگی در میزان درآمد بیمه شدگان ایجاد خواهد شد.

برقراری با بیان اینکه این صندوق هم اکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده در سراسر کشور دارد که یک میلیون و ۵۰۰ نفر از آنان فعال هستند نیز گفت: در استان مازندران ۱۳۷ هزار نفر تحت پوشش داریم که ۸۲ هزار نفر از آنان فعال هستند.

وی در خصوص افزایش خدمات به بیمه شدگان نیز گفت: هم اکنون افراد تحت پوشش خدمات درمانی خود را از بیمه سلامت دریافت می کنند اما آمادگی داریم از ظرفیت اساسنامه صندوق و ظرفیت های پیش بینی شده در صندوق استفاده کنیم.

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور خاطر نشان کرد: افراد روستایی، عشایر، کشاورزان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می توانند عضو صندوق شوند و هم اکنون ۱۲۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تحت پوشش بیمه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *