دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار مسئولان استان با خانواده شهید حادثه هواپیمای اوکراینی در بابل

سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا ، کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و ریاحی مشاور امور ایثارگران استاندار به مناسبت سالگرد حادثه هواپیمای اوکراینی با حضور در شهرستان بابل با خانواده معظم شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای این حادثه، دیدار و قدردانی کرد.

عکاس(دریافتی)منبع: خزرنما

 به مناسبت سالگرد حادثه هواپیمایی اوکراینی  سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا با حضور در شهرستان بابل با خانواده معظم شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای این حادثه، دیدار کرد.

سردار برسلانی  در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به خانواده شهید، با اشاره به خاطرات مادر شهید از اخلاق و روحیات فرزندش، گفت:ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار  نشان از روح بلند خانواده مومن و با بصیرت دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح  براینکه  دکتر شهید ناصر پورشعبان و همسرشهیده شان دکتر سیده فیروزه مدنی ، گام‌های بلندی در عرصه پزشکی برداشته‌اند، افزود: این شهدای عزیز خدمات جهادگونه و بسیار خوب و اثرگذاری را به مردم داشتند.

سردار برسلانی در ادامه با بیان اینکه بدون تردید شهدای عزیز از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار هستند اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا انگیزه و روحیه تازه ای برای طی کردن مسیر خدمت به مسئولان می دهد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از بصیرت خانواده معظم شهید ناصر پورشعبان تاکید کرد:ملت قدردان خانواده های معزز شهداست و قلب مردم برای شما خانواده ها میتپد.

گفتنی است شهید دکتر ناصر پورشعبان به همراه همسرش شهیده دکتر سیده فیروزه مدنی در حادثه هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *