دسته‌ها
آرشیو

دیدار فرماندهان انتظامی مازندران با آیت الله لائینی در هفته فراجا

فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی مازندران امروز به مناسبت هفته فراجا با آیت‌‎الله «محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

عکاس(ارسالی)منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان با گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: سازمان فراجا در مبارزه با اغتشاشات و حفظ امنیت کوشیدند و نشان دادند «رحماء بینهم» و «اشداء علی الکفار» هستند و هر دو ویژگی را دارند.

وی با بیان اینکه بعضی از چیزها قابل معامله نیست و باید در پای آن ایستاد و حفظ کرد و برای آن کشته و شهید شد، افزود: مال، جان و دین سه مثلث مهم هستند و دین مقدم بر همه است و به هیچ وجه انسان نباید روی دین معامله کند.

محمدی لائینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اغتشاشات اخیر، گفت: برخی زودهنگام و عجولانه و شتاب زده داوری کرده بودند اکنون که قضایا روشن شد اشتباه خود را جبران کنند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه بدون امنیت زندگی فردی و اجتماعی و حکمرانی ممکن نیست و باید قدر امنیت را بدانیم، بیان داشت: در میدان جهاد هستیم و فداکاری فراجا در اغتشاشات اخیر نیز مظلومانه و ارزشمند بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه رفتار و اقدام فراجا در حوادث اخیر دفاع همراه با مدارا بوده است، گفت: پلیس دیگر کشورها مقابل اعتراض و اغتشاشات برخوردهای بسیار خشن و تند دارند اما فراجا با مدارا عمل کرده است و این یک هنر است که در دفاع سخت با اخلاق عمل کرده است.

وی ادامه داد: دفاع از امنیت توسط مدافعان امنیت در دنیا الگو است و آشوب سخت را اخلاق مدارانه و با مدیریت پیش بردند و جای تشکر و تقدیر دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه فراجا در کنترل و مدیریت فتنه‌ اخیر خیلی خوب عمل کرد، گفت: باید با روند شکل گیری فتنه و آشوب از پیش برخورد و مدیریت و پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه دستگیری گردانندگان این فتنه یک پیروزی است، خاطرنشان کرد: آشوبگران خسارتهای زیادی وارد کردند و باید گردانندگان آن خسارتها را جبران کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آشوبگران شناسایی شدند و خسارت دیدگان و شاکیان خصوصی هم باید برای دریافت خسارت اقدام کنند، بیان داشت: باید گوشمالی به عوامل فتنه و فریب خوردگان داده بشود و مجازات در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از فراجا تقدیر کنند بر لزوم توجه به تأمین زندگی و حقوق فراجا تأکید کرد و گفت: باید بستر جذب جوانان در فراجا فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *