دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه هم اندیشی احزاب، جریانها و فعالین سیاسی در فرمانداری ساری

جلسه احزاب، جریانها و جمعی از فعالین سیاسی مرکز استان به ریاست نوبخت فرماندار شهرستان ساری، معاونین فرماندار و مسئولین دفاتر احزاب استان و شهرستان و فعالین سیاسی برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) و پیشاپیش امام محمدباقر(ع) گفت:همه باید در کنار هم، در بستر عدل، انصاف و اخلاق گرایی در جهت تحقق کلیدواژه های رهبری معظم پیرامون انتخابات تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه مشارکت تمامی احزاب جهت تشویق مردم با حضور در انتخابات موجب شتاب بخشیدنِ ساخت ایرانی آباد و سربلند خواهد شد گفت:چهار مولفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت بعنوان یک راهبرد و نقشه مورد استفاده تمامی احزاب و جریانها قرار گیرد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه رفتار با متانت شهید جمهور در جریان رقابت های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه ای از حق‌مداری و حضور وی در جبهه حق بود افزود: دولت شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی یک دولت مستقل، در میدان عمل و فراجناحی بود.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مصداق بارزی از دو کلیدواژه جمهوریت و اسلامیت است که با اراده، حضور، خواست و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است افزود: امام راحل عظیم الشان جمهوری اسلامی را شکل داد تا آرزوی دیرینه مردم مبنی بر استقلال و آزادی نهادینه شود و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب در تمامی اعصار است.

وی در پایان افزود: تمامی احزاب، جریان ها، گروها و افرادی که در دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *