دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه شورای اداری مازندران با محوریت حماسه ۶ بهمن آمل

جلسه شورای اداری استان مازندران با محوریت حماسه اسلامی ۶ بهمن مردم شهر هزار سنگر به ریاست «حسینی پور» استاندار، فرمانداران و مدیران استان در شهرداری آمل برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران، حماسه ششم بهمن آمل را یک حماسه ملی دانست و گفت: تلاش کنیم این حماسه در تراز ملی آن تببین شود. ‎

حسینی پور گفت:حماسه ششم بهمن آمل منحصر به مردم آمل نیست و به عنوان یک حماسه باید در تراز ملی به آن نگاه و پرداخته شود.

سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای اداری مازندران که در آمل برگزار شد، به حوادث اخیری که در ۴۴ سال پیش در کشور رخ داد، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حماسه ششم بهمن آمل به لحاظ اهمیت در وصیتنامه امام راحل قید شده است اما به درستی به این حماسه پرداخته نشد و جایگاه خود را پیدا نکرد.

وی با تاکید براینکه مردم مازندران باید در قبال حماسه ششم بهمن آمل احساس مسئولیت کنند، افزود: ششم بهمن از حماسه‌های ماندگار در تاریخ استراتژیک انقلاب اسلامی است که امام راحل در وصیت نامه الهی سیاسی از این حماسه یاد کردند.

استاندار مازندران، حماسه ششم بهمن آمل را یک حماسه ملی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش کنیم این حماسه در تراز ملی آن تببین شود.

این مسئول افزود: از مصوبه‌های جلسه شورای اداری مازندران تشکیل ستاد گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در مرکز مازندران است که با همکاری اعضای فعلی این ستاد برای سال آینده در همه شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه دبیرخانه ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل نیز باید فعال باشد تا ابعاد این حماسه به طور کامل به نسل جوان انتقال داده شود، گفت: نسل‌های بعدی باید بدانند که در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ چه واقعه‌ای اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *