دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با نماینده ساری ومیاندورود

نشست صمیمی دکتر حسن سلمانی تیله نویی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین دانشگاه، رؤسای مراکز تابعه شهرستان ساری و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به منظور گفت و شنود و تبادل نظر در خصوص مسائل دانشکده ها و رایزنی در حوزه های علمی، عمرانی، پژوهشی و نیروهای انسانی و نیز استفاده بیشتر از ظرفیت و توان دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری، ضمن بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در خصوص مسائل گوناگون علمی و مهارتی با سرپرست این واحد دانشگاهی به گفتگو نشست.
دکتر حسن سلمانی تیله نویی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در این نشست ضمن معرفی دانشکده های دوازده گانه دانشگاه و بیان اهداف و ماموریت ها، مشکلات موجود در دانشگاه را تشریح کرد و خواستار حمایت بیش از پیش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از دانشگاه مهارت آموز و اشتغال آفرین فنی و حرفه ای شد.
دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم فهیم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان سخنان مبسوطی، مهارت آموزی و اشتغال آفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای را در راستای شعار سال مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رفع معضل بیکاری دانست و حمایت کامل خود از این دانشگاه را در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز نمود.
در این دیدار راه های افزایش تعامل و هم افزایی دانشگاه با شهرستان، آخرین فعالیت های انجام شده در مراکز دوازده گانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران و اقدامات اخیر دانشگاه در حوزه های علمی، عمرانی، پژوهشی، نیروهای انسانی و نیز استفاده بیشتر از ظرفیت و توان دانشگاه فنی و حرفه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است حاضران در این نشست، با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه و اهدای فاتحه، با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *