دسته‌ها
آرشیو خبری ساری

بیست و نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست ساری

مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست در بخش چهاردانگه شهرستان ساری و دومین یادواره شهدای این روستا با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نوبخت فرماندار مرکز استان، علی بابایی کارنامی و عالیه زمانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام جبارزاده امام جمعه شهر کیاسر و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و عموم مردم در روستای اروست برگزار شد. لازم به ذکر است اهالی روستای اروست بخش چهاردانگه ساری ۲۹ سال قبل در چنین روزی، میزبان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شده بودند. ‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم بیست و نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست و دومین یادواره شهدای روستا و شهدای خدمت با بیان اینکه اگر یک جامعه رهبری حکیم و بیدار و مردمی شایسته و وفادار داشته باشد به سوی سعادت و تعالی حرکت می‌کند گفت: مسئولان قدر ملت و رهبری را بدانند و برای اجرای توصیه‌های رهبر و رفع نیاز‌های مردم تلاش کنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی افزود: اگر بشود به‌جای یک روز، هفته بزرگداشت ورود مقام معظم رهبری به این روستا و منطقه برگزار کرد خوب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: حتی دشمنان ما اعتراف دارند که امام خامنه‌ای بهترین رهبر و در پاکی، تقوا، زندگی زاهدانه و علم در اوج هستند و اگر کوتاهی کرده و حرفش را گوش نکنیم روز قیامت هیچ جوابی نداریم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دولتمردان و مسئولان اگر کم‌کاری و تعلل کنند هیچ حرفی در آن دنیا نخواهند داشت، گفت: مسئولین برای ایفاء هر چه بهتر وظیفه خود و عملیاتی کردن توصیه‌های رهبری و رفع مشکلات مردم باید تلاش کنند، قطعا برای تاخیر ۲۸ ساله در ساخت پل روستای اروست که دستور ساخت و مصوبه اش را رهبری صادر کردند در روز قیامت مواخذه خواهند شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «بیست و نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست ساری»

تاخیر 28 ساله ساخت پل در یک روستا!!! توخود بخان حدیث مفصل آنچه را دانی”” “” “. بعد حاجی. کی باید کیو مواخذه کنه؟؟؟؟. اصلن چی شد؟؟ چه آشی شد؟؟؟ به به

یادش بخیر
چه حال وهوای خوشی بود
آقاجانمون نماینده امام زمان این منطقه خصوصا اروست رو متبرک به قدوم مبارکشون کردند

گفتند آقا ساری تشریف آوردند.با دوچرخه رفتم سر چهار راه برق از سمت خ.قارن .منم با انبوه جمعیت کنار ایستاده و مشتاق زیارت ایشان بودم.ماشین حامل ایشون آمد و از جلویم رد شد.سر مبارک ایشان نزدیک شیشه بود و با سلامی که به مشتاقان میدادند ،قابل رویت.احساس کردم آن خودروی بنز ضد گلوله با شیشه ای دودی خفن ،برای ایشان کوچک است.اقا با دست ابراز تشکر میکردند و لبخند قشنگی رو چهره مبارک نقش بسته بود.خیلی دلم میخواست این دیدار حداقل چند ثانیه بیشتر طول می‌کشید.
وتا به امروز ،همان یک دیدار و آرزوی دیدار مجدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *