دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“بهزاد محمودی” پیروز مجمع انتخابات هیات کارگری استان مازندران

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد و بهزاد محمودی بعنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

عکاس(سیدجعفر جعفری سقندیکلایی) منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان مازندران با حضور «عادل عالیشان» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، «عباس محمدی» نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، «حسین بریمانی» معاون امور ورزش و اعضای مجمع برگزار شد .

در پایان و با شمارش آراء، بهزاد محمودی با کسب ۱۸ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان مازندران انتخاب شد و مجتبی کولائیان با کسب 7 رای از رسیدن به کرسی این هیات بازماند.

«عادل عالیشان» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان مازندران اظهار داشت: عزم اداره کل بر این است که هیات‌هایی که با سرپرستی اداره می‌شوند را از سرپرستی خارج کند.

عالیشان با بیان اینکه هر فردی که از مجمع انتخاب شود اداره کل ورزش و جوانان حمایت قاطع خواهد کرد، افزود : ایجاد فرصت برای اجرای فعالیتهای ورزشی کارگران، پررنگ کردن نقش ورزش کارگری در توسعه روابط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی باید از جمله برنامه های رئیس جدید برای تقویت این هیات باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری بیان کرد: این هیئت نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران افزایش دهد، بلکه باید نگاه ویژه ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشد.

عالیشان ادامه داد: کاندیدایی که رای اعتماد از مجمع میگیرند باید با برنامه باشند و برنامه محور بودن را باید در کار خودشان لحاظ کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، با تاکید بر توسعه فعالیت های این هیات مهم ورزشی گفت: انتظار می رود انجمن‌هایی که زیر مجموعه فدراسیون فعال هستند در استان مازندران نیز فعال شود.

عالیشان با اشاره به اینکه ورزش کارگری در روستاها هم باید فعال شود، افزود: استان مازندران یک استان کارگری و این منطقه قطب کشاورزی است که باید برنامه های خوبی هم در حوزه قهرمانی و همگانی اجرا شود.

وی ادامه داد: جامعه هدف این هیات از قشر محروم و مظلوم جامعه هستند و نیاز است هیات ورزش های کارگری توجه بیشتری به این قشر داشته باشد.

عالیشان با اشاره به اینکه، این هیات از ظرفیت‌های اداره تعاون کار رفاه و تامین اجتماعی هم برخوردار است، افزود: استانی هستیم با نیروهای انسانی با استعداد که از همه ظرفیت ها در استان مازندران باید استفاده گردد و همه شهرستان ها فعال و پویا گردند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت و روشهای کارگری، ما کنار شما هستیم، گفت: حوزه بانوان کارگری هم باید مورد توجه واقع شود و رشته هایی که علاقمندان بیشتری هم دارد نگاه ویژه داشته باشیم.

«عباس محمدی» نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری نیز اظهار داشت: کسی که مسئول شده است باید هر وعده و حرفی که میزند عمل کند و عامل باشد.

محمدی با اشاره به اینکه، پروسه مدیریت خیلی محدود است، افزود:باید تقدیر و تشکر میکنم که با کمک آقای عالیشان بعد از دو سال بلاتکلیفی این مجمع را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه، فدراسیون جهانی فدراسیون بزرگی است، افزود: امروز ۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون داریم که هر کدام کمیته های مختلفی دارند.

محمدی بیان داشت: این فدراسیون در قالب یک وزارتخانه کار میکند که در استان ها نیازمند افراد توانمند است و مازندران پتانسیلی بسیار خوبی دارد و اکثر مدیران ملی مازندرانی هستند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با بیان اینکه باید برای موفقیت تعامل داشته باشیم، افزود: باید تلاش کرد تا مازندران به رتبه اول کشور برگردد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده و فدراسیون تمام و کمال در خدمت ورزش استان مازندران هستیم چون مازندران پتانسیل بالایی در ورزش دارد.

گفتنی است؛ مجتبی کولاییان دیگر کاندیدای این مجمع نیز توانست ۷ رای را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *