دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید مقام ارشد قضایی مازندران از دادگستری محمود آباد

حجت الاسلام اکبری همراه با معاونین خود ضمن حضور در حوزه قضایی محمود آباد با رئیس و دادستان این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


در این بازدید ریس دادگستری و دادستان محمود آباد در خصوص وضعیت حوزه قضایی خود و مشکلات موجود ارائه توضیحاتی کردند و رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز دستورات لازم را برای حل مشکل صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران حجت الاسلام اکبری تظلم خواهی، احقاق حق، برخورد قاطع با مجرمین، پیشگیری از وقوع جرائم و نگهداری، تربیت و اصلاح مجرمین را از جمله وظایف دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور، تحریم های اقتصادی و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد که دستیابی به این اهداف و وظایف و در نتیجه برقراری امنیت و نظم حقوقی در استان، کار و تلاش جهادی ودلسوزانه کارکنان دادگستری مازندران را می طلبد.

این مقام قضایی در ادامه بر لزوم توجه ویژه کارکنان دادگستری استان به سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم تاکید کرد. شایان ذکر است رییس کل دادگستری در بازدید از شعب با برخی از مراجعان وهمچنین کارکنان دادگستری محمود آباد گفت وگو ‌کرد ودرجریان مشکلات ومسایل مختلف قرار گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *