دسته‌ها
آرشیو ساری

بازدید فرمانده پلیس کشور از کلانتری ۱۲ ساری

سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  از کلانتری ۱۲ ساری بازدید کرد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۲ ساری با اشاره به درپیش بودن سفر اربعین اظهار داشت: هماهنگی خوبی بین پلیس ایران و کشور عراق برای سفرهای اربعین و برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه هماهنگی لازم برای تردد زائران اربعین صورت گرفته است، افزود: امیدواریم با همکاری زائران همانند سال‌های گذشته شاهد سفرهای امن و ایمن باشیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اینکه برخی مشاغل و افراد نظیر دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه با داشتن گواهی مشغول تحصیل می‌توانند به سفر عتبات عالیات در اربعین اعزام شوند، گفت: به هیچ وجه هزینه صدور گواهینامه افزایش نمی‌یابد و مردم به شایعات توجه نکنند.

سردار اشتری گفت: همچنین کسانی که دارای گذرنامه هستند لزومی به مراجعه برای دریافت آن ندارند و گذرنامه‌هایی که دارای اعتبار است با هماهنگی صورت گرفته مشکلی برای سفر ندارند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه زیرساخت‌های ارائه خدمات به صورت هوشمند در حال فراهم شدن است، گفت: مردم با مراجعه به سامانه پلیس من می‌توانند از خدمات بهره مند شوند.

سردار اشتری یکی از وظایف فراجا را برخورد با جرایم مشهود طبق قوانین ذکر کرد و گفت: یکی از وظایف پلیس برخورد با مظاهر بی حجابی و بدحجابی است و در این راستا طبق قانون عمل می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *