دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید خبرنگاران از کشتارگاه صنعتی دام “دکتر حمید کشاورز” در بابل

خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با همراهی مدیر کل دامپزشکی مازندران از کشتارگاه صنعتی دام دکتر حمید کشاورز در بابل بازدید کردند.

عکاس(زهرا تیموری) منبع: خزرنما

«حمزه آقاپور کاظمی» مدیر کل دامپزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۱۹ گروه بازرسی ثابت و سیار دامپزشکی آمادگی ارایه خدمات برای مراسم عید قربان آماده شدند، گفت: کارشناسان ضمن نظارت بر مراکز عرضه و قصابی ها در روزهای قبل از عید قربان از فردا با برپایی چادر و امکانات مورد نیاز و روز عید قربان در میادین از پیش در نظر گرفته شده عرضه دام مردم عزیز را در تهیه دام سالم مردم یاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد که اداره‌کل دامپزشکی استان طی نظارت بر روند کشتار دام در کشتارگاه‌های صنعتی، سنتی و جایگاه های از پیش تعیین شده برای کشتار دام در استان با حضور مسوولان فنی و بهداشتی بخش خصوصی و ناظران دولتی، نسبت به رویه کشتار، کنترل و بررسی دام قبل و پس از کشتار اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

آقا پور کاظمی از شهروندان خواست تا با توجه به هماهنگی بعمل آمده با شهرداری ها مبنی بر تعیین مکان های مشخص برای عرضه دام زنده در هر شهرستان و استقرار اکیپ های بهداشتی دامپزشکی به منظور تائید سلامت حیوان، با مراجعه به این میادین نسبت به خرید دام زنده اقدام کنند.

وی تاکید کرد تا قبل از خرید با مراجعه به این اکیپ ها به صورت رایگان از خدمات دامپزشکی بهره مند و از سلامت دام مطمئن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *