دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 بازدید استاندار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در ساری

«یوسف نوری» استاندار مازندران از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گفت: تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت بخشی از مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را رفع و برای تکمیل آن تأمین اعتبار کنیم.

«یوسف نوری» استاندار مازندران ضمن ادای احترام به یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، به اقدام خوب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ساخت این پروژه و پیشرفت خوب آن اشاره کرد و اظهار داشت: برای انتقال این مواریث گرانبها و رشادت‌های عظیم رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا باید این مرکز زودتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان مازندران و بازدید سالانه ۲۰ میلیون مسافر در ایام خاص، افزود: با توجه به طراحی خیلی خوب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران زمینه خوبی برای جذب گردشگر خواهد بود.

نوری تأکید کرد:  ما نیز تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت بخشی از مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را رفع و برای تکمیل آن تأمین اعتبار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه قرار داشتن در زیست بوم مقاومت یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: راه جهاد و شهادت و مقاومت و ایثار ادامه دارد و این گونه مجموعه‌ها باعث می‌شوند که از نظر بصری نسل آینده ساز با مشاهده این مکان نست به ارزش‌های دفاع مقدس سواد بصری پیدا کند و با رسوخ در خانواده‌ها مانعی در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی استکبار جهانی باشد.

3 دیدگاه دربارهٔ « بازدید استاندار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در ساری»

جناب آقای فرماندار
ای کاش سری هم به شهر امام زاده عبدالله شهرستان آمل بزنید و ببینید چه مقدار این شهرستان فقیر است

مردم مازندران این وزیر سابق آموزش و پرورش از ضعیف ترین مسئولین هستند و چرا باید استان مهمی مثل مازندران به دست ایشان بیافتد الله و اعلم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *