دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید استاندار از مراحل پیشرفت بیمارستان میلاد نور شهرستان میاندورود

استاندار مازندران از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور شهرستان میاندورود بازدید کرد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: پایگاه خبری آوای خزر

سیدمحمود حسینی پور با اشاره به برگزاری جلسه ای جهت تداوم عملیات اجرایی پروژه بیمارستان میلاد نور میاندورود در آینده نزدیک، گفت: در تلاش هستیم با مذاکراتی که با برخی نهادهای دولتی و حاکمیتی صورت دادیم‌ نسبت به تامین منابع جهت بهره برداری از این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد. ‎

 سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی طالبی، فرماندار شهرستان میاندورود و برخی مسئولین از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در بازدید از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور میاندورود با عنوان اینکه این پروژه مهم و بزرگ شهرستان متعلق به بخش خصوصی است که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بدلیل کمبود اعتبار در حال حاضر متوقف می باشد، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت و خرید تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است و بهره برداری از این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی است .

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد :برای آغاز عملیات اجرایی جهت تکمیل هرچه زودتر این پروژه بزودی نشست عملیاتی با مسئولین شهرستانی و استانی مرتبط با این بیمارستان در استانداری مازندران برگزار خواهد شد.

سید محمود حسینی پور یادآور شد :در تلاش هستیم با مذاکراتی که با برخی نهادهای دولتی و حاکمیتی صورت دادیم‌ نسبت به تامین منابع جهت بهره برداری از این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد افتتاح این پروژه در سال ۱۴۰۲ باشیم.

یک پاسخ به «بازدید استاندار از مراحل پیشرفت بیمارستان میلاد نور شهرستان میاندورود»

بیمارستان میلاد نور ساری یا متروپل 2
اولا 70 درصد پیشرفت کرده
بدون هیچ گونه مهندس ناظر و مجری ساخته شده
بقیه بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *