دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران ورزشی

 “امید شایگان” پیروز مجمع انتخابات هیات کشتی استان مازندران

انتخابات مجمع هیات کشتی مازندران با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در محل هتل بادله ساری برگزار شد که امید شایگان با ۱۶ رای به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات کشتی مازندران انتخاب شد.

عکاسان(احسان فضلی اصانلو) ایرنا (مصطفی شانچی) ایسنا

 امید شایگان با ۱۶ رای به مدت چهارسال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شد.

انتخابات مجمع هیات کشتی مازندران با حضور رییس فدراسیون کشتی و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در محل هتل بادله ساری برگزار شد که از بین ۲۸ رای ۱۶ رای به امید شایگان و ۱۰ رای به مرتضی قربانی دیگر داوطلب داده شد.

همچنین ۲ رای انتخابات مجمع کشتی مازندران سفید بوده است.

امید شایگان که از مهر ماه سال گذشته از سوی علیرضا دبیر سرپرست هیات کشتی مازندران بوده است به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کشتی این استان انتخاب شد.

در این مجمع اعضای هیات های کشتی شهرستانها، مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از مسوولان محلی و نایب رییس فدراسیون کشتی شرکت داشتند.

ورزش کشتی مازندران بیشترین سهم در مدال‌آوری تاریخ ایران در رقابت‌های المپیک را دارد. به طوری که تا کنون هفت مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران این استان برای ایران در رقابت‌های المپیک کسب شده که حدود یک سوم مدال‌های طلای ایران در تاریخ رقابت‌های المپیک است.

از این هفت مدال طلا نیز ۵ مدال توسط کشتی‌گیران یعنی امامعلی حببی، عبدالله موحد، کمیل قاسمی، قاسم رضایی و حسن یزدانی کسب شده است.

البته برگزاری این مجمع با حاشیه‌ها و اخراج یک خبرنگار از سوی رئیس فدراسیون همراه بود. اخراج خبرنگار و انتشار فیلم آن با حواشی زیادی روبرو شد که فدراسیون کشتی نسبت به آن واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون کشتی آمده است:

حضور خبرنگاران در مجامع انتخاباتی با موافقت رئیس مجمع انجام می‌شود و شاهد این بودیم که مجامع انتخابی ورزشی نیز در گذشته بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شده است. با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی صحیح در کشتی کشور، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بعنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است.

شایان ذکر است که در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشتند و در امر اطلاع‌رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی‌گیران ملی‌پوش حاضر در مجمع نیز بوده است، خبرنگاری که در حوزه ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک باره درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون جمله‌ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله غیر محترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع بعنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و مانع از ادامه حضور فرد توهین کننده در مجمع شده است.

فدراسیون کشتی همواره اصحاب محترم رسانه را بعنوان یک بازوی پرتوان برای پیشرفت کشتی کشور در دنیا می‌داند و در تمامی برنامه‌ها، مسابقات، اردوها و مراسمات میزبان این عزیزان بوده و از حضور حداکثری آن‌ها استقبال کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *