دسته‌ها
آرشیو گردشگری مازندران

مراسم افتتاح ایستگاه نوروزی در قائم شهر

درآستانه سال نو، نوروزگاه یا ایستگاه نوروزی استان مازندران با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در محل نوروزگاه قائم شهر واقع در اتوبان ساری به قائم شهر آغاز بکار کرد.

عکاس(علی رمضانی) منبع: خزرنما

روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تبریک پیشاپیش عید نوروز بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن ماه مبارک رمضان گفت مازندران از استان های نخست گردشگر پذیر کشور است که میلیون ها مسافر از اقصی نقاط کشور مهمان جای جای استان همواره خرم مازندران هستند.

سلگی افزود به خاطر همین و میزبانی از مسافران و گردشگران ستادتسهیلات نوروزی مازندران امسال تمهیدات ویژه ای را بخاطر تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان برای هم استانی ها و هموطنان پیش بینی کرده است .

معاون سیاسی و امنیتی استادارمازندران گفت دراین راستا علاوه بر تامین مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی مردم و مراکز و اماکن پذیرایی وارائه خدمات متنوع فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی ، حدود 40 ایستگاه نوروزی یا نوروزگاه در نقاط مختلف استان راه اندازی و آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نورزوزی هستند که در برخی از شهرستانها به لحاظ حضوربیشتر مسافران سه تاچهار نوروزگاه راه اندازی شده است .

سلگی یا آورشد ، شهرداری ها ، ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، جمعیت هلال احمر ، جهاد کشاورزی ، راه ترابری و اوقاف و امورخیریه از جمله دستگاه پیشگام در عرصه خدمات رسانی به مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان مازندران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *